past op standaard blok en hoeft niet verder te worden aangepast .
JUN vind ik er niet uit zien , ik zie nog te veel slangen , de IC buizen zijn lekker kort , maar de manifold met Up-Pijp zijn weer erg lang .Tevens moet je hier voor je complete motorruim opnieuw indelen .Wat het geheel te duur maakt .
Andy heeft een full drag setup , vind ik ubbergeil , niks geen poespas onder de kap de beste turbo setup zo voor de motor . ( scheelt met een gt4088 1000rpm spoolup tijd )
Alleen jammer dat er alleen met methanol gereden moet worden .
Pavlo had ook een mooie setup met een air/watercooler als intercooler kan even niet zo een foto vinden .Ook hij had de turbo zoals Andy F geplaatst
Rigolie setup is ook ubber , Ed kan jij eens navragen wat alleen een intake manifold kost , jij hebt ondertussen leuk contact met die gasten !
Veder heb je ook nog deze setup , niet heel erg mooi maar past ook zo op de motor zonder veel aanpassingen , zijn zelf in 2 versie's te verkrijgen als inlaat voorkant of achterkant incl beugels enz. voor ombouw dynamo .
Ook in het rijtje mis ik het maifold van Magnus sport
Alleen heeft dit bedrijf niks op voorraad en wil pas praten als je er 10 wilt kopen , dan worden de prijzen wel wat intressanter , kost iets van 1200dollar ex shipment enz.
Denk dat elke setup een goeie toegevoegde waarde geeft aan vermogen , ik merk toch dat het erg moeilijk wordt om over de 500WHP te gaan met een standaard spruitstuk . Je kon ook goed merken dat Leo zijn manifold goed werkte , alleen is het gegoten aluminium best moeilijk te lassen .
Ben ook bezig geweest om zelf iets te ontwikkelen , maakt nog niet uit welke vorm maar gemiddeld zou dan een spruitstuk op 1100 ex btw bij min. 10 stuks uitkomen .Dit is dan van gegoten alluminium .
Zou ze ook van Carbon kunnen laten maken alleen hangt daar een prijs kaartje aan .
Hoe meer spruitstukken hoe goedkoper het wordt.
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen er bijvoorbeeld intresse zouden hebben in een spruitstuk wat ongeveer 1100 euro zou kosten .
Gr Wouter