.
Ik ben dus G+erdi+nand Kolk+man (plussen toegevoegd vanwege privacy omstandigheden, mijn naam blijkt veeeeeeel te eenvoudig te tracen te zijn op het internet), 24 jaren oud en student. Edit: ik studeer trouwens werktuigbouwkunde, dus ik weet wel redelijk wat van techniek af,
Overigens woon ik in Vroom+shoop, wat niet al te ver van Almelo af is en dus ook lekker dicht bij al die heerlijke proeven van de GoTuliplden Rally is. Als ik dus aan het rondtoeren ben wordt ik dus welhaast geforceerd af en toe een stuk van de proeven mee te pakken
Tenslotte kan ik nog melden dat m'n pa wel in het bezit is van een extreme machine, maar dat is dan meer in de zin van extreme traag (imagine een 1.400 kg wegende bus met een 70 pk diesel
: (edit: nader onderzoek heeft aan het licht gebracht dat deze wagen waarschijnlijk motorschade heeft gehad in de vorm van een kapotte turbo. Deze is verwijderd ter 'reparatie'. De opgegeven 70 pk zullen er dus ook wel niet inzitten p.s. voor de subarurijders die nou weer denken: AH NEE HE, niet wéér zo'n extremeloze, waar gaat het heen met EM!? Voor hun dus: sorry.
Edit januari 2005: Inmiddels heb ik een first ride gekocht in de vorm van een 91er Toyota Starlet 1.3 XLi. Ik kon deze auto voor idioot weinig kopen van mijn nichtje en de wetenschap dat het zo'n beetje onmogelijk moest zijn om verlies te draaien met deze auto heb ik die maar gekocht. Zeker gezien de km's die ik rij (nagenoeg nul) is het momenteel zeer interessant 'm te verkopen. 'Mods' voor zover je daar van kunt spreken: verwijdering striping rondom, originele wieldoppen teruggeplaatst (veel mooier), philips cd-plee-er ingezet. Zit er nog over te denken om d'r een antirollbar voor te kopen (40 euro gebruikt) om die nare rol wat te verminderen aan de voorkant, de achterbank te verwijderen (heeft in 2 maand tijd welgeteld 2maal 1 persoon gezeten) en er een verstelbaar stuur in te zetten (heb in feite al een andere stuurkolom gekocht maar die knakker mailt niet terug
Fotootjes:
Auto net opgehaald, al tijden niet meer gewassen door mijn nichtje
Na meerdere dagen poetsen: