vooruit dan maar weer...

Nieuw hier ? Stel jezelf en je auto voor !

vooruit dan maar weer...

Berichtdoor G Kolkman » woensdag 08 oktober, 2003 0:12

....omdat jeroen60 zo graag wil dat iedereen zich voorstelt :wink: en ik als vaste meelezer dan eigenlijk niet kan achterblijven. Edit: onbedoeld post ik best veel :p .

Ik ben dus G+erdi+nand Kolk+man (plussen toegevoegd vanwege privacy omstandigheden, mijn naam blijkt veeeeeeel te eenvoudig te tracen te zijn op het internet), 24 jaren oud en student. Edit: ik studeer trouwens werktuigbouwkunde, dus ik weet wel redelijk wat van techniek af, 8) . Het laatste zorgt er voor dat ik helaas niet in het bezit ben van een auto, laat staan een extreme machine :cry: . Desalniettemin ben ik al sinds jaar en dag een GROOT fan van de GTT (eigenlijk al sinds ik in 1995 op 13-jarige leeftijd voor het eerst van deze GEWELDIGE machine hoorde :shock: ).

Overigens woon ik in Vroom+shoop, wat niet al te ver van Almelo af is en dus ook lekker dicht bij al die heerlijke proeven van de GoTuliplden Rally is. Als ik dus aan het rondtoeren ben wordt ik dus welhaast geforceerd af en toe een stuk van de proeven mee te pakken :lol: .

Tenslotte kan ik nog melden dat m'n pa wel in het bezit is van een extreme machine, maar dat is dan meer in de zin van extreme traag (imagine een 1.400 kg wegende bus met een 70 pk diesel :haha: (edit: nader onderzoek heeft aan het licht gebracht dat deze wagen waarschijnlijk motorschade heeft gehad in de vorm van een kapotte turbo. Deze is verwijderd ter 'reparatie'. De opgegeven 70 pk zullen er dus ook wel niet inzitten :roll: ). Edit: Desalniettemin wil ie off the tarmac road best wel dwars :d . Edit2: de bus is helaas verkocht dus geen RWD meer in de buurt voor mij :( .

p.s. voor de subarurijders die nou weer denken: AH NEE HE, niet wéér zo'n extremeloze, waar gaat het heen met EM!? Voor hun dus: sorry.

Edit januari 2005: Inmiddels heb ik een first ride gekocht in de vorm van een 91er Toyota Starlet 1.3 XLi. Ik kon deze auto voor idioot weinig kopen van mijn nichtje en de wetenschap dat het zo'n beetje onmogelijk moest zijn om verlies te draaien met deze auto heb ik die maar gekocht. Zeker gezien de km's die ik rij (nagenoeg nul) is het momenteel zeer interessant 'm te verkopen. 'Mods' voor zover je daar van kunt spreken: verwijdering striping rondom, originele wieldoppen teruggeplaatst (veel mooier), philips cd-plee-er ingezet. Zit er nog over te denken om d'r een antirollbar voor te kopen (40 euro gebruikt) om die nare rol wat te verminderen aan de voorkant, de achterbank te verwijderen (heeft in 2 maand tijd welgeteld 2maal 1 persoon gezeten) en er een verstelbaar stuur in te zetten (heb in feite al een andere stuurkolom gekocht maar die knakker mailt niet terug :? ). Oja, wat fatsoenlijkere/grotere/bredere wielen + banden zou ook nog wel eens een zeer desirable mod zijn.

Fotootjes:
Auto net opgehaald, al tijden niet meer gewassen door mijn nichtje :evil: .
Afbeelding

Afbeelding

Na meerdere dagen poetsen:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door G Kolkman op donderdag 26 oktober, 2006 19:38, in totaal 8 keer bewerkt
Spreken is zilver, zwijgen is goud.

Rag-bimmer en rag-top
G Kolkman

Berichtdoor Roger-Cas » woensdag 08 oktober, 2003 1:44

Welkom dan maar hé :wink:
Groeten Rogér
Roger-Cas

Berichtdoor Dinomi » woensdag 08 oktober, 2003 7:31

Welkom hier! :wink:

Het begint hier aardig op de vrije universiteit te lijken, of zou dit voor studenten een soort afstudeerproject zijn of zo :idea:
Grt. HJ
Dinomi

Berichtdoor jeroen60 » woensdag 08 oktober, 2003 9:39

Welkom Gerdinand :D
Julli zijn wel allemaal potentiële Sub rijders.
gr,
Jeroen
jeroen60

Berichtdoor BlackMolley » woensdag 08 oktober, 2003 9:48

zou dit voor studenten een soort afstudeerproject zijn of zo

Zal dan wel voor studenten psychiatrie zijn :haha
grtz Rene
BlackMolley

Berichtdoor G Kolkman » woensdag 08 oktober, 2003 13:36

GreenGTT schreef:Welkom hier! :wink:

Het begint hier aardig op de vrije universiteit te lijken, of zou dit voor studenten een soort afstudeerproject zijn of zo :idea:

nee hoor, pure interesse :)

Zal dan wel voor studenten psychiatrie zijn :haha:

:P I wish! Daar lopen echt enorm veel vrouwen rond 8) ! Jammer alleen dat die lui nooit bij ons over de vloer komen :? .
Spreken is zilver, zwijgen is goud.

Rag-bimmer en rag-top
G Kolkman

Keer terug naar Showroom